網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

【攬住阿仔喊】陀B葉翠翠有焦慮症 樓上噪音困擾致情緒不穩 __,翠翠,葉翠翠,

近年被受鄰居噪音滋擾的葉翠翠,由最初啞忍希望以和為貴,到近日忍無可忍要報警求助,有五個身孕的她,更因事件未能解決,情緒低落的她,這個月不單未有增磅,反 ...


近年被受鄰居噪音滋擾的葉翠翠,由最初啞忍希望以和為貴, 到近日忍無可忍要報警求助,有五個身孕的她,更因事件未能解決, 情緒低落的她,這個月不單未有增磅,反而輕了數磅。

二月初,有五個月身孕的葉翠翠忍唔住在Facebook發火, 大爆過去一年遭樓上鄰居噪音滋擾,最初找管理員幫忙傳話, 以為對方會顧及大肚婆和小孩,停止清早發出噪音, 不過個多月來未見改善兼變本皆厲,投訴無門,她唯有報警求助:「 呢件事搞到我有焦慮症。」

她愈說愈激動更忍着淚表示:「其實報警之後, 朝早都係繼續有發出聲浪,小朋友無辦法再瞓覺,一味喊, 因為我情緒唔係好穩定,佢喺度喊,工人又放咗假, 老公又唔喺屋企,搞到我情緒更加唔穩定, 仲試過攬住小朋友喺度喊。老公問使唔使請假照顧我, 真係唔知樓上單位要精神虐待我哋一家到咩時候?」

葉翠翠一度有意搬屋解決問題,但實在有心無力,她說:「 我有諗過搬屋,但係而家就嚟生,生完湊住兩個小朋友, 唔通執幾件衫去租酒店,想搬又搬唔到,對方又唔認發出噪音, 可以點做?」

事情一直未獲解決,她開始出現失眠,更懷疑自己患有焦慮症:「 我同老公講,發現自己好似有少少焦慮症,好似咩都好驚, 自己一直留意住情況,好快就會有兩個小朋友, 如果兩個小朋友八點鐘一齊被嘈醒,到時應該點做, 我想求吓樓上高抬貴手,體諒樓下有個大肚婆,同埋有個初生嬰兒。 」




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!