掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

繼續唔講預產期!余文樂恨停工陪太太生B __,余文樂,

樂仔出席新劇記者會。藝人余文樂(樂仔)到將軍澳電視城出席新劇《冒險王衛斯理》記者會,剛宣布太太王棠云懷孕、將榮升爸爸的樂仔,被問到心情如何?他表示:「 ...


樂仔出席新劇記者會。


藝人余文樂(樂仔)到將軍澳電視城出席新劇《冒險王衛斯理》記者會,剛宣布太太王棠云懷孕、將榮升爸爸的樂仔,被問到心情如何?他表示:「暫時冇太大轉變,始終個BB未出嚟,平常心。(買定BB用品?)陸續開始買,但都交畀太太,我自己就唔知邊啲打邊啲!」

想要囡囡

樂仔表示未知BB性別,但自己較傾向生女:「自己想要囡囡多啲,不過我怕會唔想做嘢,想成日返屋企。(生女冧啲?)華哥(任達華)都有講起囡囡嘅嘢,係會掛心屋企啲,佢仲有恭喜我。」樂仔指太太有孕吐,可能身體仍未適應,而「樂嫂」將於香港分娩,問到是否已預約床位?樂仔表示交由家人處理,問到太太預產期時則繼續大賣關子。

有諗過停工

問到余爸爸跟余媽媽是否恨抱孫?樂仔說:「都開心嘅,但佢哋唔係第一次抱孫。(諗咗名未?)乜都未諗。(留到分娩先知BB性別?)可能性低啲,始終老人家八卦,我自己就OK。」問到今年會否預留假期陪太太?樂仔坦言恨有多一點私人時間:「都有諗過停工。(老闆唔批?)唔會,睇到時拍戲同工作上點安排。」

認為規矩只係規矩

問到與太太是否有共識生幾個?樂仔說:「唔好咁貪心,搞掂呢個先,太太真係好辛苦,突然有咁大舊嘢喺肚。」 對於有指樂仔是「雙喜臨門」,他表示:「我唔會刻意去解釋,先後次序唔代表乜,夠鍾意就可以,規矩都只係規矩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!