掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

超人媽媽!賈曉晨唔靠力王砌掂BB用品 __,超人,賈曉晨,

真係唔好睇少女人!歌仔都有得唱「世上只有媽媽好~」,古時有「孟母三遷」,依家就有個「樊母四砌BB用品」,講緊嘅就係藝人賈曉晨(JJ)!JJ去年為老公樊 ...


真係唔好睇少女人!


歌仔都有得唱「世上只有媽媽好~」,古時有「孟母三遷」,依家就有個「樊母四砌BB用品」,講緊嘅就係藝人賈曉晨(JJ)!JJ去年為老公樊少皇(力王)誕下愛女「小飯兜」,搖身一變由樊太升呢做樊母。呢日JJ就喺社交網甫出多張砌BB用品嘅相,並留言:「我已親手安了兩個換尿布台(枱),一張床,一架兒童車…也挺厲害的吧!」相中見着住浴袍嘅JJ幫囡囡砌完換尿布枱,又砌床,就連BB車都要砌埋,成個過程都係一手包辦,認真厲害呀!唔少網民都話JJ打破咗「一孕傻三年」嘅魔咒,仲有人話媽媽果然都係一個超人添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!