掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

搵齊《BBC》元老歸隊?林盛斌:有機會嘅 __,林盛斌,

唔知會唔會真係有一集係佢哋三個元老再合作主持呢?!無綫藝員林盛斌(Bob)、梁烈唯、范振鋒、陳國峰、王梓軒、馮瑩瑩、鄧佩儀、丁子朗、單文柔、姜麗文等在 ...


唔知會唔會真係有一集係佢哋三個元老再合作主持呢?!


無綫藝員林盛斌(Bob)、梁烈唯、范振鋒、陳國峰、王梓軒、馮瑩瑩、鄧佩儀、丁子朗、單文柔、姜麗文等在將軍澳電視城出席「J2十周年節目巡禮」介紹節目包括《兄弟幫》、《#後生仔傾吓偈》、《法國潮什麼》《離地自由行》、《極地馬拉松》等。活動尾聲大會為生日的梁烈唯送上蛋糕慶生,梁烈唯被阿Bob、王梓軒、陳國峰、范振鋒等大整蠱捽到一臉蛋糕,後來變成互擲蛋糕混戰,齊齊變大花臉,十分搞笑。

播出超過二千集播足八年的《兄弟幫》將推特輯並出埠拍攝,近期在內地爆紅的元老歐陽靖(MC Jin)拍片打氣,元老之一的Bob笑說:「我哋希望搵啲經典嘉賓,好似夏韶聲成日講UFO,可能會去佢屋企參觀吓。(搵陳偉霆歸隊?)有機會嘅,可能我會上去搵佢,畀個驚喜佢,試吓同佢鬥舞。」

send咗畀城城睇

《兄弟幫》五位主持林盛斌、梁烈唯、范振鋒、陳國峰、王梓軒早前齊齊到郵輪登台又唱又跳,他們齊齊排了郭富城的歌曲《對你愛不完》表演,大受師奶粉絲歡迎,梁烈唯還將片段傳給郭富城看,他笑說:「佢回覆咗個好開心嘅表情公仔嚟,笑到四萬咁口,或者亦都係想表示驚訝。」今日生日的梁烈唯表示晚上會與屋企人食飯慶祝,問到生日願望可希望添丁?他笑說:「唔係生日都要添,努力緊,希望下年生番個豬仔。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!