網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月4日 星期日

繼續密密撈!陳倩揚佗B五個月照排Job __,倩揚,陳倩揚,

陳倩揚出席慈善跑活動。藝人陳倩揚與蔡穎恩(Evelyn)出席慈善跑活動,分享環境保育心得。陳倩揚表示現時懷孕近5個月,距離生BB的時間過了一半,覺得時 ...


陳倩揚出席慈善跑活動。


藝人陳倩揚與蔡穎恩(Evelyn)出席慈善跑活動,分享環境保育心得。陳倩揚表示現時懷孕近5個月,距離生BB的時間過了一半,覺得時間過得好快:「日子好充實,有好多新工作安排,嚟緊會拍廣告、訪問同做主持。」她認為這些工作對懷孕媽媽來說是開心事,可以學到新的東西及遇到很多挑戰,而工作亦會排到生B之前:「好多屋企同BB產品廣告,都想個肚大啲先影。(BB係仔定女?)下星期會去照結構,都想快啲知,依家都忍手唔添置啲BB衫同房間飾物住。」

獲得好多BB物品嘅贊助

陳倩揚表示如果早些知道BB的性別,可以讓現年7歲和3歲的囝囝有心理準備,問可有保留舊有的BB物品?她說:「其實好多嘢都送晒畀朋友,轉手對大家嚟講係祝福、亦都環保,平時同囝囝去街市買餸都會帶環保袋同盒嚟裝食物。」問到是否已經有很多BB物品贊助?她直言以往都有很多,包括尿片、奶粉、衣服、鞋、家具及玩具:「但如果有重複會第一時間轉贈畀人,都多謝我有幾個小朋友令我有動力去實踐環保。」

身體力行教小朋友保育知識

談及政府日前公布財政預算案,將派發1萬張主題樂園門票給全港中、小學生,問囝囝可有受惠?陳倩揚說:「如果等小朋友喺課外認識多啲大自然,多啲機會免費畀佢哋去學野外生態教育都係好事,家長都多個選擇。(得1萬張門票驚搶唔到?)呢樣咁Technical嘅嘢未諗咁多,無論有冇飛都好,都會身體力行教小朋友保育知識,當然多啲人受惠係最好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!