網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月1日 星期四

鍾嘉欣再有喜!「索爆人妻團」姊妹送祝福 __,嘉欣,鍾嘉欣,

「索爆人妻團」真係喜事重重!早前苟芸慧宣布快將嫁人,依家鍾嘉欣又有喜,「索爆人妻團」可謂喜事重重!正當李亞男自爆畀老公王祖藍要求做生仔機器、三年抱四, ...


「索爆人妻團」真係喜事重重!


早前苟芸慧宣布快將嫁人,依家鍾嘉欣又有喜,「索爆人妻團」可謂喜事重重!正當李亞男自爆畀老公王祖藍要求做生仔機器、三年抱四,岑麗香與王君馨都不斷被人追問「造人」之時,沒想到再度率先「跑出」的是育有一女的嘉欣,其他姊妹真是要努力,急起直「追」!

苟芸慧受訪時被問到知否嘉欣再懷孕,她說:「一切等Linda自己答如果係真嘅,作為姊妹梗係恭喜佢,最緊要係開開心心,大家幸福美滿!」認真有愛。而王君馨受訪時,亦與苟姑娘口徑一致,君馨說:「你問佢(幾時到妳報喜?)我今年都要拍兩套劇,可能出年先!我年紀比較細,可以讓步,依家專心工作儲錢。」而岑麗香亦說:「呢啲嘢你哋問番Linda」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!