網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月29日 星期四

着內衣被叫除衫!張秀文慘遭林家棟「虐待」 __,張秀文,底衫褲,內衣,林家棟,

張秀文以低胸造型出席新劇記者會。藝人張秀文以低胸造型出席新劇《冒險王衛斯理》記者會,講到她的造型胸壓同場的文凱玲、胡然、邱意濃等「晶女郎」,秀文笑言: ...


張秀文以低胸造型出席新劇記者會。


藝人張秀文以低胸造型出席新劇《冒險王衛斯理》記者會,講到她的造型胸壓同場的文凱玲、胡然、邱意濃等「晶女郎」,秀文笑言:「唔敢,現場有咁多人在場,我都要多謝晶哥(王晶)畀呢個機會我。呢個角色好似為我而寫,係我演出八年嚟第一部咁重戲份嘅作品。」問到在劇中是否同樣性感?秀文表示:「都唔係,角色唔Sexy,係衛斯理余文樂嘅表妹。不過都有一場戲只着內衣,係畀奸角林家棟捉咗去做人質,佢仲叫我除衫!」

雖然慘被家棟「虐待」,但秀文感謝前輩花心機教她演戲:「雖然家棟做打人嗰個,但佢會演埋我被打嘅戲份畀我睇,仲要好唔錫身。(拜佢為師?)都想呀,但同佢合作都幾有壓力。今次時間長、場口多,仲要去到沙漠拍,環境都幾惡劣,仲要畀家棟好殘忍咁吊上吊落,好彩都係有少少擦傷。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!