掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

教到噴血!馮盈盈同十優醫生男友學嘢 __,馮盈盈,盈盈,

馮盈盈有個十優醫生男友。前港姐馮盈盈出席無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,她透露新劇《白色強人》正拍攝得如火如荼,首次飾演醫生的她,表示開拍前也有 ...


馮盈盈有個十優醫生男友。


前港姐馮盈盈出席無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,她透露新劇《白色強人》正拍攝得如火如荼,首次飾演醫生的她,表示開拍前也有上堂接受專業訓練,閒時亦有上網找有關片段,務求做到專業醫生執刀時的純熟手勢,更指拍攝時還有專業醫生從旁指導,問到可有只集中𥄫醫生?盈盈秒速回應:「我覺得我男友靚仔啲,但佢哋都一表人才。」

而有個十優醫生男友的盈盈,坦言獲男友親自糾正台詞,她謂:「因為有啲台詞比較專業,但佢哋醫生平時就會好Casual咁講出嚟,有聽住佢啲錄音學。(男友有冇教到噴血?)都有,佢話我就算講啲專業人士用語,都有搞Gag嘅笑感存在囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!