網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月30日 星期五

【台星二代涉策劃槍擊】大女隻身加國讀書 鍾麗緹:唔可以亂講笑 __,鍾麗緹,鍾麗,

美國近年屢次發生校園槍擊案,每次慘劇發生後總會懷疑,喺美國讀書係咪安全?台灣藝人狄鶯及孫鵬嘅18歲獨子孫安佐,去年起喺美國高中留學,今年獲當地大學取錄 ...


美國近年屢次發生校園槍擊案,每次慘劇發生後總會懷疑,喺美國讀書係咪安全?

台灣藝人狄鶯及孫鵬嘅18歲獨子孫安佐,去年起喺美國高中留學,今年獲當地大學取錄就讀犯罪心理學,早前孫安佐帶子彈返校,又向同學表示「5月1日不要去學校」。賓夕凡尼亞州警局懷疑孫安佐策劃襲擊,孫安佐涉嫌恐襲被捕,並遭校方退學,警方又喺孫安佐住處搵到防彈背心、步槍的支架、20發九厘米子彈等物品,現時還押監獄及接受精神評估,不過法官裁定准以10萬美元(約78萬港元)保釋。

狄鶯救子心切,今日下午約5點抵達桃源機場準備赴美,孫鵬亦發出聲明代子道歉,孫鵬於聲明中表示:「身為父母的我們相當自責與內疚!我們堅信孩子的無心之過。」

有3個囡囡嘅鍾麗緹今日喺台灣拍廣告,原來佢都有留意孫安佐被拘捕一事,鍾麗緹大女現時一個人喺加拿大讀書,諗落其實都幾危險。鍾麗緹話有啲嘢唔係隨便可以開玩笑:「如果在機場大喊『I have a bomb!』(我有炸彈)」,一定會被馬上制伏。」

咁大女點保障安全呢?鍾麗緹話囡囡其實係有人保護嘅:「女兒交了外國男友,對方很貼心,都會提醒女兒要打電話回家。」女兒男友仲會煮飯俾大女食,起居生活都有人照顧。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



鍾麗緹今日喺拍廣告,講到大女一個人喺加拿大讀書,好彩有外籍男友保護。(台灣蘋果日報)
鍾麗緹話有啲玩笑,唔應該隨便講。(台灣蘋果日報)
鍾麗緹大女Yasmine (facebook圖片)
台灣藝人狄鶯兒子於美國涉嫌策劃恐襲被捕。(facebook圖片
(facebook圖片
(facebook圖片

鍾意就快D Share啦!