掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

前妻樂基兒送祝福:恭喜晒! __,樂基兒,基兒,

樂基兒坦言努力造人中。
前妻樂基兒送祝福:恭喜晒!黎明的名模前妻樂基兒得悉對方傳出「喜訊」時,即恭喜兩人並表示好開心,樂基兒以短訊回覆:「Congratulationsand ...


前妻樂基兒送祝福:恭喜晒!

黎明的名模前妻樂基兒得悉對方傳出「喜訊」時,即恭喜兩人並表示好開心,樂基兒以短訊回覆:「Congratulations and so happy for them,They deserve everyone's blessing and all the best.」更加上三個心心、BB及一個奶樽Emoji。而於去年8月再婚下嫁圈外男友Ian Chu的她,問到造人計劃有否好消息?她表示未有,不過希望快些有:「Hopefully soon!」而最近她忙於拍攝網上Cookbook,正努力煮新菜式。

雷頌德:唔會驚訝

至於黎明好友雷頌德昨日現身藝術展,對於黎明的事十問九唔知,問到對方是否將榮升爸爸?他說:「我真係唔知,唔係守口如瓶。(黎明同阿Wing係咪拍拖?)真係唔知。我識阿Wing,一齊合作過,以前有好多歌手都係佢負責,好似李治廷同JW(王灝兒),但最近冇見佢。(阿Wing依家打晒骰?)我真係唔知。Leon依家喺內地拍嘢。(你聽到呢個消息驚唔驚訝?)如果係真,唔會驚訝!(會唔會恭喜佢?)邊個朋友都會恭喜。(打電話問佢?)我唔敢,佢唔鍾意我喺出面聽完啲嘢問佢。」



雷頌德講到黎明,十問九唔知。
  • 雷頌德講到黎明,十問九唔知。
樂基兒忙於研究廚藝與眾分享。
  • 樂基兒忙於研究廚藝與眾分享。



鍾意就快D Share啦!