網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

敖嘉年擔心恩師 勸洪朝豐食素 __,洪朝豐,敖嘉年,

敖嘉年(左)出席新片記者會,談及恩師洪朝豐。藝人敖嘉年到九龍灣出席新片記者會,講到洪朝豐去年患上舌癌,視對方為恩師的嘉年表示有安慰對方,亦有跟對方吃過 ...


敖嘉年(左)出席新片記者會,談及恩師洪朝豐。


藝人敖嘉年到九龍灣出席新片記者會,講到洪朝豐去年患上舌癌,視對方為恩師的嘉年表示有安慰對方,亦有跟對方吃過飯,嘉年說:「佢依家情況OK,今日係佢最後一次電療。我同佢講經過今次之後食得清淡啲,我都提議佢食素,唔好食咁多肉,睇吓可唔可以改善病情,佢都好聽話,慢慢去調理吓。(有冇探過佢?)佢做手術之前有同佢食過飯,之後冇搵佢,等佢抖吓,不停都有問候佢,佢平時個人都好健康。」講到洪朝豐樂觀面對死亡,嘉年表示感到安心:「如果唔係我會仲擔心,始終佢係我恩師,所以我都唔希望佢有事,佢都冇同我呻過話做電療辛苦。」

嘉年表示新片中有不少動作戲份,但打鬥場面不及同片的陳國坤吃力:「都辛苦,我哋喺最凍嗰幾日拍,不過今次動作方面就唔算太辛苦,我平時有練習開,都安全啲。(有受傷?)傷到條腰。平時跣親就冇嘢,嗰晚好大霧,我跣咗落條鐵度,痛到我嗌救命。第二日睇跌打,之後仲要負傷拍。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!