網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

兆尊三奶變索女 祥嫂割席:唔知你講邊個 __,兆尊,鄧兆尊,

兆尊三奶Claire索到祥嫂都唔認得呀!已故名伶新馬師曾的兒子鄧兆尊,向來身邊有Carmen、車厘子及Claire三位女友貼身服侍,兆尊更經常「一拖三 ...


兆尊三奶Claire索到祥嫂都唔認得呀!


已故名伶新馬師曾的兒子鄧兆尊,向來身邊有Carmen、車厘子及Claire三位女友貼身服侍,兆尊更經常「一拖三」姿態出巡,而平日有少許肉地的Claire,近排卻被東網拍得瘦咗又靚咗,就此事聯絡兆尊母親洪金梅(祥嫂),問到兒子可有趁新年帶女友跟她拜年?祥嫂謂:「都冇來往(有冇見過Claire,瘦咗同靚咗呀!)我淨係聽中文,唔知你講邊個呀!」

對於外間不少製作單位有意邀請她與兆尊母子檔現身節目,問到可會接受邀請?祥嫂聞言謂:「唔知,不如你問番我個人嘢啦,我依家身體好好,生活好寧靜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!