網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月30日 星期五

男子搭港鐵企太近 被指非禮女乘客 __,港鐵,

有中年男子在港鐵內站近一名女乘客,被指觸碰到對方。(Facebook群組「西環變幻時」圖片)繁忙時間港鐵人多擠迫,乘客之間距離非常貼近,有時會引起尷尬 ...


有中年男子在港鐵內站近一名女乘客,被指觸碰到對方。(Facebook群組「西環變幻時」圖片)


繁忙時間港鐵人多擠迫,乘客之間距離非常貼近,有時會引起尷尬。有網民乘搭港鐵到中環站時,發現一名中年男子緊貼一名女乘客身後,單手握着車廂內的扶手,而男子手臂很接近女乘客胸部,引起貼文者批評,「個男人將隻手伸咗喺女仔胸下面,我肯定佢有掂到個女仔」。不過有網民就不認同,「(握着)扶手都畀人網上批鬥真係慘」。

貼文者近日在Facebook群組「西環變幻時」上載圖片,指該名男子握着扶手,並愈站愈近女乘客,左手手臂更貼近對方胸部位置,貼文者於是斥責他,「爆佢問佢點解要掂到人」,對方表示因車廂搖晃才不小心碰到,下站隨即離開車廂。

網民對此反應兩極,有人認同貼文者,「謝謝你示範唔容忍啲XX亂嚟」、「個男人如果係君子嘅,避免誤會唔應該喺呢個位扶」。不過亦有網民認為人多擠逼,無法肯定男子是故意觸碰別人,「我建議所有男人6點後放工唔好坐地鐵,地鐵火車留返畀女人坐」、「繁忙時間男人唔畀搭地鐵,搭咗都唔准揸扶手,咁就天下太平喇」。

網民有話說

Sam Tsui:扶手都畀人網上批鬥真係慘

Rublev Andrei:謝謝你示範唔容忍啲XX亂嚟,太多人淨係識影相上網實際上乜都唔做,完全幫唔到件事。

Cindy Tong:個男人,如果係君子嘅,避免比人誤會亦唔應該喺呢個位扶,總有其他位可以扶吧!

Shing Fai Tsang:我建議所有男人6點後放工唔好坐地鐵,地鐵火車留返畀女人坐

Benny Lau:繁忙時間男人唔畀搭地鐵,搭咗都唔准揸扶手,咁就天下太平喇

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!