掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

內定接花球人選 黃美棋爆馮允謙心急結婚 __,黃美棋,馮允謙,

黃美棋(右圖右)同鍾健威分別為林奕匡及李靄璣的婚宴擔任姊妹及司儀。藝人黃美棋與男友鍾健威(Ray)分別為林奕匡及李靄璣的婚宴擔任姊妹及司儀,問到黃美棋 ...


黃美棋(右圖右)同鍾健威分別為林奕匡及李靄璣的婚宴擔任姊妹及司儀。


藝人黃美棋與男友鍾健威(Ray)分別為林奕匡及李靄璣的婚宴擔任姊妹及司儀,問到黃美棋會否上前接花球?她就大爆一早已定了目標人接花球:「就係Jay(馮允謙),佢好似有啲心急,話希望女朋友拎到。」Ray就話可能Jay想成家立室,拋花球嗰時,係唔係都會推佢出嚟。黃美棋就笑言即時接到都會拋給Jay,講到開門利是,她開心透露每位姊妹都收到接近5位數字的大利是。

問到二人是否準備結婚?Ray就指計劃未有咁快,又笑黃美棋收利是收到好過癮,要收多幾年先。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!