掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

女神男神:【魔鬼男友調教】空手道第一美女 奧運衝金 __,女神,奧運,

(互聯網圖片)咪睇呢個靚金瘦瘦削削,個樣斯斯文文就想蝦人,畀佢打到一仆一碌都唔知乜事呀!台灣美少女文姿云,打扮嘅時候堅似「香香公主」岑麗香,絕對睇得又 ...


(互聯網圖片)


咪睇呢個靚金瘦瘦削削,個樣斯斯文文就想蝦人,畀佢打到一仆一碌都唔知乜事呀!台灣美少女文姿云,打扮嘅時候堅似「香香公主」岑麗香,絕對睇得又打得,打屆亞運就勇奪空手道金牌,舊年更登上世界第一,2020東京奧運會一定要睇佢表演。呢位靚女有咁嘅成就,一定要多得「魔鬼教練」男友嚴格調教,文姿云都話唔係男友教得好,自己就冇今日成就。咁小鳥依人,堅估唔到上到台咁打得。

今年25歲嘅文姿云,上屆亞運會一鳴驚人奪金,喺台灣好有名氣,傳媒都叫佢「小清新」,覺得佢靚得嚟又平易近人,形象勁正面。因為又靚又有實力,所以「台灣香香」為好多品牌代言,其中一隻F字頭運動品牌,喺舊年文姿云登上55公斤級世界第一之後,就同佢續約到2020年,當然係睇中文姿云,有喺東奧奪金嘅潛質啦。平時文姿云喺空手道台上冇乜化妝,但記者會當日打扮過後堅正,唔少當地巴打,都勁羨慕佢男友。

原來文姿云已同男友拍拖八年,佢正正係教練徐瑋駿。文姿云甜絲絲咁話,徐瑋駿多年來畀到佢好大自信心,「比自己更加信任自己」,雖然訓練時去得好盡、練得勁辛苦,但就正因為男友超嚴格,先令佢練成一身好武功,前日於荷蘭舉行的世界公開賽決賽擊敗強敵,奪得今個賽季首面金牌。依家佢目標係於嚟緊8月亞運會衞冕金牌,跟手強勢挑戰東京奧運冠軍寶座。

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!