掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

入行四年窮到燶!黃思迦嘆做歌手勁難捱 __,

歌手呢條路真係好難行!歌手黃思迦(Cga)早前推出全新派台歌《Soulmate》,她指歌曲有盼望的意思。Cga又透露自小喜歡唱歌:「當時唔知有咩途徑可 ...


歌手呢條路真係好難行!


歌手黃思迦(Cga)早前推出全新派台歌《Soulmate》,她指歌曲有盼望的意思。Cga又透露自小喜歡唱歌:「當時唔知有咩途徑可以做歌手,所以學跳舞先,之後做咗舞蹈員,我由2008年入行做舞蹈員,好開心可以做到好多舞台劇,但我一直好想唱歌,直至2014年,有得接觸唱歌,慢慢就行呢條路。」

Cga坦言「歌星路」非常難行:「一路都捱緊苦,冇錢㗎,好彩我有去教小朋友跳舞,夢想呢條路太難行,未有機會搵到錢。」雖然獲家人支持追夢,但Cga卻感到內疚:「佢哋唔知我做得幾長,開頭支持,見我做一年兩年,仲未有成績,就會擔心囉,佢哋冇叫過我轉行,我更加擔心,覺得好心噏!」Cga又直言:「其實我諗過想放棄,但放棄唔到呀,我真係好鍾意唱歌跳舞表演,過一兩日之後,又的起心肝繼續做落去。」

Cga更自爆試過接近零收入:「其中一個想放棄嘅原因係收入問題,因為自己都畀唔到屋企,有啲唔開心囉,但都要食飯㗎,唔係好夠用,得幾百蚊,都接近零㗎啦,惟有慳啲同畀啲心機,畀心機做,將來會有成果!」Cga又渴望不久的將來可以親自作曲填詞,做一名唱作歌手。

場地:MioXpace

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!