掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

唔着泳衣慶祝 香香怕嚇親老友記 __,香香,岑麗香,

好想再睇香香着水着呀!藝人岑麗香出席無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳,遲到廿分鐘的她到場時頻頻耍冧,表示與公司溝通出現誤會,結果未能跟大隊車出發,獨自 ...


好想再睇香香着水着呀!


藝人岑麗香出席無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳,遲到廿分鐘的她到場時頻頻耍冧,表示與公司溝通出現誤會,結果未能跟大隊車出發,獨自揸車到場,由於中途迷路導致遲大到,更謂:「我跟導航行,由將軍澳嚟香港仔其實唔使經中環,我就經完中環先嚟囉!都係第一次揸咁嘅路線,平時都係將軍澳、坑口一帶。(可以做兼職)唔好,咁會搞到啲客每日都要行大運咁囉!」

對於劇集上周收視不俗,香香也大表高興,問到是否因劇中有泳裝造型刺激收視?香香笑謂:「多謝大家關心。(會唔會再着一次泳衣慶祝?)諗一諗,但都係唔好喇!(泳裝淨係畀老公睇?)出埠同沙灘時間今日呢度咁多老人家,點着比堅尼出嚟,唔好咁玩」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!