掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

條裙大咗一個碼 鄭欣宜險走光 __,欣宜,鄭欣宜,

小心啲好!歌手鄭欣宜以一襲鮮紅色低胸高衩裙現身《莎莎紅寶石周年華麗盛宴》,不過裙子似大了一碼,胸位太鬆,隨時有走光的危險,記者提醒她膊頭不要大動作,她 ...


小心啲好!


歌手鄭欣宜以一襲鮮紅色低胸高衩裙現身《莎莎紅寶石周年華麗盛宴》,不過裙子似大了一碼,胸位太鬆,隨時有走光的危險,記者提醒她膊頭不要大動作,她隨即搞笑地將膊頭左右擺動似跳舞,她說:「件衫好大件,安全有黏膠紙,不過我好大汗,怕一陣會唔黏,因為今日要高貴華麗,同小朋友及同長期服務獎得主一齊表演,只係唱歌就得,應該冇問題。」她並賣口乖表示經常有幫襯,故擔任晚宴表演嘉賓好開心,又希望藉此給時下女性發放正能量,她說:「每個女仔都想有人錫,有人照顧,但最緊要自己錫自己和照顧自己。」問到演唱會會否如此性感?她說:「唔會,其實原本今日預備嗰套太casual ,臨急換咗呢件。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!