掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

【大陸天神杯】囡囡奪兩枚金牌 莫少聰:此刻心情有少少激動 __,大陸,莫少聰,中國,

現年57歲嘅莫少聰前年坦認與大陸妻孫雲玲離婚,二人因年齡差距、文化差異同性格不合,令夫婦關係疏離,孫雲玲提出離婚,放棄女兒撫養權,囡囡莫芷嫣由莫少聰照 ...




現年57歲嘅莫少聰前年坦認與大陸妻孫雲玲離婚,二人因年齡差距、文化差異同性格不合,令夫婦關係疏離,孫雲玲提出離婚,放棄女兒撫養權,囡囡莫芷嫣由莫少聰照顧(新聞連結:https://bit.ly/2G7vvSM),莫少聰之後有種茶同做慈善,閒時都有陪住囡囡,原來囡囡好鍾意溜冰。

莫少聰今早貼出囡囡參加喺北京舉行嘅2018「天神杯」花式溜冰比賽,佢貼出多張與愛女嘅合照,留言:「努力是有回報的,芷嫣這兩天的滑冰比賽,終於拿下兩枚金牌,此刻的心情我也有少少激動。」相中見囡囡遺傳咗爸爸一雙大眼同雙眼皮。

呢個比賽有來自大陸各地超過700名選手參加各個組別比賽,囡囡可以脫穎而出,作為爸爸嘅莫少聰當然好開心。莫少聰2011年喺北京吸食大麻被捕,兩周後獲釋,曾因涉毒被大列入黑名單,事業遇上低潮,同年佢與內地歌手孫雲玲喺香港結婚生咗囡囡,點知婚姻只維持咗5年,幸好莫少聰現時已獲「解封」,可以接拍戲劇,獨力照顧囡囡。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



莫少聰與囡囡莫芷嫣。微博圖片
芷嫣奪得兩枚金牌。微博圖片
莫少聰連日都陪住囡囡。微博圖片
囡囡遺傳咗爸爸一雙大眼同雙眼皮。微博圖片

鍾意就快D Share啦!