網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月26日 星期一

【黃子華憤怒了】質疑內部扣起門票 呼籲政府立法杜絕黃牛 __,子華,黃子華,

黃子華最後一個棟篤笑,今日就開始優先訂票,不過就有好多網民都話買唔到飛,但就已經有黃牛飛出現,仲炒到萬五蚊一張,而子華神都有留意到呢一個情況,今日就喺 ...


黃子華最後一個棟篤笑,今日就開始優先訂票,不過就有好多網民都話買唔到飛,但就已經有黃牛飛出現,仲炒到萬五蚊一張,而子華神都有留意到呢一個情況,今日就喺facebook貼咗兩條片,表示佢對呢件事嘅憤怒。

黃子華:「大家好,今日發生咗啲事,今日我收到個電話,係我嘅團隊打俾我,喊晒咁樣,我就醒起係喎,今日網上預售喎,係咪因為賣飛賣得唔係幾好呢?賣得唔好都唔使咁喊㗎,哦,原來唔係,係因為黃牛嘅問題。

「好多人喺網上買唔到飛,咁係唔係因為黃牛呢?可以同大家講,亦都有好多好多人係買咗飛,只不過買咗飛嘅人唔會喺網上同大家講『我買咗飛喇』咁樣,但係買唔到飛嘅當然好唔開心,但係又係咪等於冇黃牛呢?係唔係嘅。

「我個團隊點解喺到喊呀?係因為一朝早呢,電台呀,記者呀各方面都搵佢,話已經喺網上,根本呢一排都有,直情係有網站,啲人喺到賣黃牛,問埋佢,嗰啲人話『係有內部渠道』,各位、嗰啲話有飛嘅黃牛,我今日為止都冇飛,我個團隊都冇飛,佢哋已經有飛,因為佢哋有『內部嘅渠道』。

「我覺得係咪應該報警呀?我一路有同我嘅團隊傾呢個問題,係咪應該報警或者報ICAC呢?內部竟然有飛,係點樣得嚟?個問題係我哋冇任何證據亦都冇任何線索可以去舉報。

「o依家黃牛最大問題就係,根據現有法例,唔係完全犯法,我喺度正式同政府提出,大家係咪時候正視呢樣嘢。好多時都有人覺得係奢侈品,好似iPhone咁,所以唔理你,但係到一個地步,當然演唱會唔係食飯咁重要,但好似每一次受歡迎嘅演唱會都係咁嘅時候,民間一個文娛活動,係咪應該要去正視下呢?

「有啲人甚至講『係咪你呀黃子華?你自己又食又拎?一方面正式賣飛,另一方面黃牛又係你…』我喺網上睇到呢啲嘅評論,點解我團隊中有啲人會喊嘅其中一個原因,就係覺得好委屈,我第一次睇到我…其實呢個唔係第一個version嚟嘅,第一次睇到呢啲評論時,我想講嘅時候都有啲激動,係要冷靜返啲落嚟,各位,我冇咁嘅本事,而事實上我可以話俾你聽,我比任何人都覺得嬲,因為每一個表演者,我花咗咁多精神時間去準備呢一樣嘢,每日臨瞓之前我就諗緊嗰句嘢點講呢?未起身一擘大眼、半夢半醒又係諗緊嗰句嘢點講呢?我有句嘢我諗咗成個月都唔知應該係點樣講,大家都好辛苦去準備一個表演,然後就係一啲完全唔需要去付出嘅人,去賣一倍、兩倍、三四五六七倍嘅價錢,然後一啲好長期支持你嘅fans要去承受呢啲價錢,我一路都好接受世界係唔完美,但係咁係太過不完美,係太過離譜!

「所以一方面我呼籲政府係咪應該幫吓手,另一方面,我真係呼籲一啲嘅fans、一啲觀眾,我哋就唔好買(黃牛)囉!唔好買!唔緊要嘅。即係如果我做騷有一大段位、一大堆空,最前嗰啲空晒佢…如果我見到好多場都係咁,咁即係證明好多人可能冇買黃牛喎,可能咪做番一、兩場,補番俾呢啲觀眾囉,不過可能要出年。不過出年仍然有黃牛呢個問題吖嘛!所以呢個係杜絕唔到,當你個法例唔去改變嘅時候…但我都仍然呼籲大家盡量,唔好盡量,就唔買囉!我知道咁樣講又被人鬧,然後我團隊又會崩潰,點解…我哋只係做表演啫,點解會被人鬧?」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

黃子華-子華本部facebook連結:

https://bit.ly/2I37eO8


鍾意就快D Share啦!