掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

今年有突破 惠英紅揀劇本撐硬新導演 __,惠英紅,

惠英紅日前獲得「卓越亞洲電影人大獎」!影星惠英紅日前在「亞洲電影大獎」中獲得「卓越亞洲電影人大獎」,接受電台訪問時,她表示雖然已知賽果,但領獎時都有手 ...


惠英紅日前獲得「卓越亞洲電影人大獎」!


影星惠英紅日前在「亞洲電影大獎」中獲得「卓越亞洲電影人大獎」,接受電台訪問時,她表示雖然已知賽果,但領獎時都有手震,並謂雖然有諗定得獎感受,但到最後一刻才知道情緒是怎樣。她亦謂當時見到頒獎人許鞍華導演很開心,並謂當年兩人合作了《幽靈人間》:「呢部戲係我情緒病好番復出拍,佢搵我拍嘅時候我都愕然,因為我拍開打戲,呢部係文戲,去到現場我問佢點解搵我做文戲,佢話因為覺得我ok,而呢套戲出街後啲人都開始覺得原來我係識做戲。」講到今年工作,她表示有揀新導演的劇本:「因為佢係新導演,所以想支持,同埋今年我係突破年,開新戲時我都會諗個角色有咩可以突破啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!