掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

古天樂開金口唱飲歌為基仔騷綵排? __,基仔,古天樂,古巨基,

古天樂被「挾持」上台唱歌,即刻睇手機「出貓」。
古天樂開金口唱飲歌為基仔騷綵排?90年代與古巨基同為「新五虎」的古天樂、劉愷威及吳家樂早前重聚,雖然欠缺其中一虎何遠恒,但基仔上載合照後即引起網民熱議 ...


古天樂開金口唱飲歌為基仔騷綵排?

90年代與古巨基同為「新五虎」的古天樂、劉愷威及吳家樂早前重聚,雖然欠缺其中一虎何遠恒,但基仔上載合照後即引起網民熱議,紛紛建議五虎在基仔的個唱中合體兼合唱!雖然合唱能否實現是未知之數,但「封咪」多時的古天樂前晚卻破天荒開金口!

古天樂前晚現身香港電影工作者總會春茗,被眾人「挾持」上台並唱出其首本名曲《男朋友》,唔通為基仔的個唱做準備?同台的歌手王梓軒上載有關短片,惟網民發現片中的王梓軒一度伸手想向古天樂擊掌,但被視而不見後隨即放手,質疑與古天樂「扮Friend」!王梓軒昨日回應:「我睇到之後都覺得好好笑,其實當時大家揮晒手咁『yo!』,可能個角度搞到我好似伸緊手畀古生咁。本來古生喺隔籬房,估唔到佢肯上台,我冇(火羅),好感激佢同我哋一齊玩!」



古天樂
  • 古天樂
基仔早前與「新五虎」重聚,被網民要求合體出騷合唱。
  • 基仔早前與「新五虎」重聚,被網民要求合體出騷合唱。



鍾意就快D Share啦!