掃呢頁CODE去手機

2018年3月21日 星期三

李幸倪個唱開售朋友撲飛:搞到我差啲喊 __,李幸倪,

GinLee好開心得到粉絲和朋友支持,希望演唱會可以加場。歌手GinLee(李幸倪)六月的紅館演唱會《FirstofAllLiveConcert》門票 ...


Gin Lee好開心得到粉絲和朋友支持,希望演唱會可以加場。


歌手Gin Lee(李幸倪)六月的紅館演唱會《First of All Live Concert》門票今日開始公開發售,Gin到電台接受訪問直言心情十分緊張:「尋晚瞓覺之前已經諗緊唔知今日瞓醒會點,因為我真係好想好想可以快啲賣晒啲飛,因為如果淨係做一場真係會好低落,希望可以加到場,所以我要集氣!」

問售票情況?她興奮地說:「今日晏啲再問同事,不過尋晚開始已經有好多朋友喺群組嗰度問我留飛,個個都幾十張、幾十張咁order(訂購)落來,搞到我差啲喊,亦都有好多fans留言,大家反應都好好、好感動!」

演唱會如人生縮影

Gin又透露今次是跟新的造型師合作,希望在造型上給大家耳目一新的感覺:「唔係話有咩底線,我嘅設定係要安全,希望畀到大家驚喜,始終都係音樂行先。」至於音樂方面,她說除了自己的歌亦會選唱其他歌手的歌:「我覺得兩個鐘頭嘅演唱會好似係要呈現我嘅一個人生縮影咁,都想同大家分享一啲心路歷程,喺我遇到挑戰嘅時候係邊啲歌曲一路撐住我,都會同大家分享。」

講到已經入行9年,Gin Lee透露剛剛出了精選碟:「覺得件事好神奇,精選碟呢樣嘢感覺係要有番咁上下年資同作品先至出到,同埋今次最感動嘅係公司將我喺舊公司時候嘅作品版權買番晒返嚟,集碟入面可以見到我2011到2013年嘅作品,我覺得公司肯去做呢樣嘢真係好難得嘅事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!