掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

出埠有艷遇!陳煒自爆被搭訕:有交換電話 __,陳煒,

陳煒出席無綫新劇嘅宣傳活動。藝人陳煒、岑麗香(香香)、馮盈盈及江嘉敏等出席無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,期間黃光亮、黃浩然、陳煒及香香合唱劇集 ...


陳煒出席無綫新劇嘅宣傳活動。


藝人陳煒、岑麗香(香香)、馮盈盈及江嘉敏等出席無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,期間黃光亮、黃浩然、陳煒及香香合唱劇集主題曲,盈盈、江嘉敏及王卓淇等則跳舞助興,又與現場長者玩遊戲兼大派禮物。

陳煒雙眼紅紅,她透露因近日忙於新劇《危城First Lady》、缺乏休息時間所致,對於早前被影到搬離與前夫的愛巢?陳煒說:「黐線!唔關事,依家搵到間風水屋嘛!(想催旺事業定係感情?)乜都好!事業先啦,可以再順利啲更加好。(唔諗感情事?)等我完成手頭上兩套劇先啦,希望十月後可以有個短短嘅休息。」

問到可會出埠識男仔?陳煒表示大可一試,但認為在外地艷遇有難度,還是身邊朋友介紹較好。陳煒更自爆十多年前到上海公幹,於飛機遇上一位男士搭訕,她說:「我哋有交換電話號碼,佢都有打畀我,但我最後驚、冇去到囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!