網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月13日 星期二

歌詞太寫實?鄧小巧搵藍奕邦作咸濕歌 __,鄧小巧,藍奕邦,

唔知如果冇改,首歌會有幾咸濕呢?歌手鄧小巧日前上電台宣傳最新大碟《InnerVoice》,問到新碟的創作靈感?小巧指自上一隻推出後,就開始與音樂班底開 ...


唔知如果冇改,首歌會有幾咸濕呢?


歌手鄧小巧日前上電台宣傳最新大碟《Inner Voice》,問到新碟的創作靈感?小巧指自上一隻推出後,就開始與音樂班底開會籌備,以「溝通」為主題:「有時覺得講嘅說話未必真心有意義,內心嘅說話先至係最緊要,要聆聽自己。」她又談到今次找來好友藍奕邦創作歌曲《兩溝》,笑言一開始覺得首歌好咸濕:「就搵咗佢改吓,依家就係啲挑釁性,嗰時有笑佢唔好將自己嘅真實情況寫出嚟。同埋呢首歌嘅編曲都改咗好多個版本,錄音都怕要好多時間,因為自己冇唱過呢類型,點知呢首歌錄得好快,比想像中易好多。」問到有否參與是次新碟製作?小巧表示有,還笑言:「上一隻碟都係處於觀察,今次齋《兩溝》呢首歌,自己喺編曲上都有擺咗啲諗法出嚟,仲有同其他音樂人、馮穎琪討論,首歌唔止係兩溝咁簡單,係四溝。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!