掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

【細女曝光】公屋長大飲水思源 甘比深水埗派曲奇 __,甘比,

甘比陳凱韻今年1月為大劉劉鑾雄誕下第三個孩子、囡囡Josie,昨日甘比在fb上載兩張細女的相片,一張是出世一個月,一張是近照。首度曝光的Josie,跟 ...


甘比陳凱韻今年1月為大劉劉鑾雄誕下第三個孩子、囡囡Josie,昨日甘比在fb上載兩張細女的相片,一張是出世一個月,一張是近照。首度曝光的Josie,跟大劉十足餅印,肥肥白白,眼大鼻大,額頭飽滿又高,但未幾甘比已將圖片刪除。

甘比忙於照顧孩子,又要協助大劉管理劉鑾雄慈善基金的事務,產後極速收身的她,日前就趁復活節假期前,到以大劉媽咪命名的劉葉淑婉紀念自修中心送暖。

劉鑾雄慈善基金於96年成立,多年來大劉已對基金捐款超過40億元,未來會繼續投放資源和金錢。

慈善基金成立宗旨是提供各方面援助,照顧一班弱勢社群,尤其特別關注兒童的升學問題、醫療捐獻、老人膳食及住宿問題,同時為了幫助窮學生有自修室,大劉於深水埗開了一間以母親劉葉淑婉命名的「劉葉淑婉紀念自修中心」,會員已超過1,000位。

日前甘比到了劉葉淑婉紀念自修中心,派發親手造的曲奇及蛋糕送給區內兒童,希望他們可度過一個愉快的復活節。為教導下一代都要有愛心,甘比不時會帶大女秀樺和兒子仲學去做公益,之前秀樺就去過自修中心教小朋友做湯圓。甘比說:「劉生同我都唔係大富大貴嘅家庭出身,我喺公屋長大,一直希望飲水思源,回饋社會。」

甘比透露深水埗只是第一個試點,她昨日表示:「我哋基金會宗旨係培育學生、發揮潛能、服務社區、關愛社群,呢二十年基金幫助過好多家庭,供過唔少學生出國讀書。劉生又曾親自約一班小朋友去福臨門午餐,有時劉生睇新聞發現有好可憐個案,佢會立刻提供援助。」

「我哋除咗對單位資助外,睇到報紙有乜嘢人需要幫忙亦會幫手,咁做比較直接,亦因為我哋希望能實實在咁在提供有需要嘅物資或錢畀受惠人,所以我哋寧願自己請社工同職員,唔會只捐錢畀慈善機構,唔想只係單單捐款而忽略解決問題。」

問甘比幫助個案中有沒有令她好感動的?她說:「好多好多,其中有一個學生喺自修中心經老師教導後,成績大有進步,最後考到第一,讀大學後又返嚟中心當補習老師幫補家計,自力更生之餘,又將關愛延續落去,呢點令我好感動。」



滿月嘅Josie,眼大大鼻大大。
近照。越大越似爸爸喎!
日前甘比到了劉葉淑婉紀念自修中心,派發親手造的曲奇及蛋糕送給區內兒童,希望他們可度過一個愉快的復活節。



鍾意就快D Share啦!