網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

梁漢文律師求法官判社會服務令 __,梁漢文,

律師幫梁漢文向法官求情。歌手梁漢文(Edmond)今年1月23日凌晨涉酒後駕駛被捕,被控不小心駕駛及酒後駕駛,案件今日下午在東區裁判法院提堂。梁漢文承 ...


律師幫梁漢文向法官求情。


歌手梁漢文(Edmond)今年1月23日凌晨涉酒後駕駛被捕,被控不小心駕駛及酒後駕駛,案件今日下午在東區裁判法院提堂。梁漢文承認兩項控罪,法院宣布梁漢文可以繼續擔保,及索取社會服務令報告,押後至4月6日判刑。

Edmond的律師幫他求情,指被告是初犯,律師解釋說:「當晚被告同太太在君悅酒店食完飯飲完酒,佢冇揸車,係搭的士返屋企,返屋企後太太唔舒服,而被告就睇緊電視,但突然醒起第二朝要送爸爸到醫院覆診,所以就返去酒店揸番架車返屋企,點知回家途中,因為電話跌咗落腳度,佢用左手搵電話,搞到架車一時失控撞到去啲欄桿。」

律師續說:「被告知道飲酒後唔應該揸車,佢駕駛紀錄良好,只係得一次320元罰款,考慮過佢唔會再犯,而且佢係一個負責任嘅人,事後都有問及相關部門有關佢撞毀欄桿賠錢一事,而且佢發聲明表明知道自己係犯錯,亦唔會再犯,事件中冇人受傷,佢自己亦冇受傷。」

律師亦指出梁漢文因為這件事受到好大挫折,大陸的廣告及工作都因為這件事而取消了,他都接受這事,因為他知是自己的錯,律師又提出3件案例去參考,並指被告是香港有知名度歌星,已知道自己做錯,懇請向法官提出社會服務令的要求,法官逐安排案件於4月6日再審,先索取社會服務令報告再判決,梁漢文獲准繼續擔保。 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!