掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

謝霆鋒完勝!跣名廚一獲 買雞變買狗 __,霆鋒,謝霆鋒,

非常爆笑!型男廚神謝霆鋒早前獲邀參與FOXLife原創節目《名廚爭鋒》第一季,與加拿大星級名廚DavidRocoo比賽。一連五集的節目日前播出第一集, ...


非常爆笑!


型男廚神謝霆鋒早前獲邀參與FOX Life原創節目《名廚爭鋒》第一季,與加拿大星級名廚David Rocoo比賽。一連五集的節目日前播出第一集,首站來到澳門搵食,首先由當地名廚揀選一款地道美食,然後兩人要矇眼試食,並在三小時內買餸,及用自己方法煮出試食的菜式,而今次的題目是非洲雞。

試食完畢,霆鋒一支箭跑去街市買餸,更主動教David買雞,但陰陰嘴笑說:「Chicken in Cantonese is『狗』。」David不虞有詐,去到雞檔指住隻雞問老闆:「Is it狗?」買完餸兩人趕回廚房下廚,David得知被整蠱,霆鋒即忍不住轉身大笑。比賽完結,評判以賣相、味道、地道及創意作評分準則,最後霆鋒以22:21的分數先贏一站!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!