網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月7日 星期三

薛凱琪光顧越南鴨店大戰猛男 __,薛凱琪,

嘩!咁硬...嘅胸肌都摸呀!藝人薛凱琪(Fiona)晚上到銅鑼灣出席新片《閨蜜2之單挑越南黑幫》首映禮,大會安排三位大隻男除衫,大晒身上寫有電影名的胸 ...


嘩!咁硬...嘅胸肌都摸呀!


藝人薛凱琪(Fiona)晚上到銅鑼灣出席新片《閨蜜2之單挑越南黑幫》首映禮,大會安排三位大隻男除衫,大晒身上寫有電影名的胸肌,令她尷尬非常。Fiona在台上表示於戲中會有不少瘋狂事,她笑說:「在現實中冇機會做瘋狂事,但唔好以為電影中係真實嘅我,係我演得好啫!」

她於活動後與導演黃真真一同接受訪問,講到戲中光顧越南鴨店,Fiona笑說:「人生太多第一次畀咗導演,嗰時同十幾個猛男一齊拍,都有啲害羞。」而黃真真表示原本安排白酒給三人飲,但她大爆張鈞甯私下帶高粱酒到場:「佢哋三個飲一shot,五分鐘之內就好就high。」Fiona又笑謂三人因合作而成為真閏蜜,鬥得很開心,很有喜劇效果。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!