網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

【證件相出事】上大陸每次過關都被人扣查 張繼聰:我冇走私 __,繼聰,中國,大陸,張繼聰,

唔知大家有冇試過拎張身份證出嚟同自己一啲都唔似樣呢?張繼聰就試過喇,仲因為咁每次過關都會被人捉走。今晚張繼聰喺社交網站同大家分享呢件趣事:「我張回鄉證 ...




唔知大家有冇試過拎張身份證出嚟同自己一啲都唔似樣呢?張繼聰就試過喇,仲因為咁每次過關都會被人捉走。

今晚張繼聰喺社交網站同大家分享呢件趣事:「我張回鄉證四年前影,嗰陣冇留鬚,拍緊《老表,你好hea》,同o依家個樣有少少唔同,問題喺到喇,每次上大陸做嘢,我過關嘅時候都會被扣查,係,係真係被扣查,所以成日都聽到後面有啲朋友講話:『喂!嗰個張繼聰被人拉咗喎!』通常都係要出示埋身份證,仲大件事,因為我張身份證係十幾年前影嘅。」

講到呢到阿聰自己都苦笑咗一下,之後又話:「我覺得嗰啲邊關嘅工作人員做得非常之正確,因為唔單只你哋,我同事啦、我嘅工作伙伴、甚至我自己都唔係好相信呢三個人係同一個人,但係我張身份證同回鄉證又未到期換,所以呢個情況都係唔會改善,我喺到澄清一次,我冇走私,冇被人拉,我只係証明唔到我自己嘅身份啫。」

網民反應好好,個個都話想睇下到底張繼聰呢兩張證用咗啲咩相差咁遠,阿聰之後再拍片補充:「每一次過關,就算我拎住我自己張回鄉卡,我都係心虛嘅,我每次都好努力去嘗試,但係結果只係得一個,例如我試過笑住啦,不過我自己都覺得自己好可疑,我又試過認真啲啦,咁就直接入房喇,我又試過精神啲啦,因為每次都好攰,但係無論我用咩方法都係唔成功嘅。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



今晚張繼聰喺社交網站同大家分享一件趣事。(IG圖片)
睇返張繼聰初出道時又真係同依家好大分別。(資料圖片)
張繼聰呢兩張證件相又真係同依家好唔同。(IG圖片)
又難怪會被人扣查。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!