網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

兌現承諾!楊丞琳「怒髮衝冠」請姊妹吃飯 __,楊丞琳,

4inlove又合體喇!台灣歌手楊丞琳(Rainie)早前喺紅館開演唱會,尾場嘅Encore環節仲邀請前組合4inLove成員黃小柔、張棋惠及冷嘉琳上 ...


4 in love又合體喇!


台灣歌手楊丞琳(Rainie)早前喺紅館開演唱會,尾場嘅Encore環節仲邀請前組合4 in Love成員黃小柔、張棋惠及冷嘉琳上台合唱《一千零一個願望》,成功令4 in Love世紀合體,唔單止令演唱會掀起高潮,仲令大家非常感動。話晒好姊妹再度合體,當然只係喺台上相聚就並唔足夠,今日Rainie喺社交網同網友分享佢哋飯局相,留言:「實現演唱會後要不斷請她們吃飯的承諾,雖然這份恩情是吃飯也還不完的,4 in love forever!」見到佢哋又賣萌又用手機軟件整到啲頭髮衝起晒,好似動畫《龍珠》嘅造型,非常搞笑,網民都大讚佢哋姊妹情深,一段友誼可以維繫咁多年,真的不容易呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!