網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

大肚葉翠翠受噪音滋擾 患焦慮及抑鬱症 __,翠翠,葉翠翠,

葉翠翠希望鄰居可憐佢哋,唔好發出噪音。懷有五個月身孕的葉翠翠,近年受到鄰居噪音滋擾,起初翠翠先向管理處反映,但可惜無效,噪音依然繼續,令她與未足一歲的 ...


葉翠翠希望鄰居可憐佢哋,唔好發出噪音。


懷有五個月身孕的葉翠翠,近年受到鄰居噪音滋擾,起初翠翠先向管理處反映,但可惜無效,噪音依然繼續,令她與未足一歲的兒子在清晨不得安眠。上星期,她終於忍無可忍下決定報警求助,警方有幫忙向葉翠翠鄰居作出勸喻,但可惜噪音情況依舊,今晨七時許,噪音再一次把翠翠兒子弄醒,翠翠今早再一次報警求助,她接受東網訪問時表示:「今朝一早啲噪音又出現,BB嚇醒喊得好厲害,我即刻衝埋去睇,真係好心疼,長期係咁樣,用咗好多方法想去解決呢個問題都無效,今朝九點廿五分我再一次報警,希望警方可以幫到我。」

患上焦慮及抑鬱症

翠翠因為長期受到噪音滋擾,加上擔心兒子睡眠不足所帶來的種種影響,已患了焦慮及抑鬱症,她謂:「醫生叫我盡量放鬆,但依家咁嘅情況,真係好難,我今朝都喊過嚟,因為用咗好多方法想去解決,但都解決唔到,真係好無助,好想佢哋(指鄰居)可憐一下我哋孕婦同BB,可唔可以幫手執屋輕力少少。」

打去環保署求助

翠翠想了很多方法希望盡快解決事件,除了向管理處、警方求助外,亦曾想送部吸塵機給對方以表誠意,今朝更曾打去環保署,希望得到協助,當然也想過搬屋,不過,而她現在的情況,很難做到這一步:「我成間屋好多嘢,我又就生,仲可以去搵屋、執嘢嗎?之後生咗又要坐月,搬屋唔係執幾件衫咁簡單,唔係想搬就可以搬。」

提起老公即哽咽

現在的情況,家人的支持很重要,翠翠一提起老公的愛護,即哽咽起來,哭着說:「佢真係好擔心我,返工都係屋企出出入入,唔想出去,我都好內疚令佢咁擔心,但因為啲噪音影響我個仔同埋亦會影響到我就快出世嘅BB,所以,我真係好難唔緊張同心疼,都係個句,希望佢哋(指鄰居)有惻隱之心,可憐吓我哋。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!