網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

寸老婆咩都留!陳柏宇唔用嘅嘢會捐出去 __,陳柏宇,

陳柏宇話佢唔用嘅嘢會捐出去。歌手陳柏宇(Jason)以活動大使身份出席地球熄燈一小時活動,愛車之人Jason指停車時一定要熄匙,並減少使用即棄物品。J ...


陳柏宇話佢唔用嘅嘢會捐出去。


歌手陳柏宇(Jason)以活動大使身份出席地球熄燈一小時活動,愛車之人Jason指停車時一定要熄匙,並減少使用即棄物品。

Jason受訪時表示自己經常穿同一對鞋,牛仔褲亦不是常常洗,因為着到愈來愈爛自然會有不同Style,他抵死地說:「我以前都鍾意買吓衫,不過發現買咗之後着來着去又係嗰兩件,嗱,我就唔係幾支持嗰啲咩都Keep晒喇,冇位都夾硬要塞入去,我就鍾意捐咗佢,我希望可以感染到我老婆呢,都可以同我有同樣嘅態度。佢成日話我掉嘢,我話我唔係掉,係捐!嗱,我好明白我老婆呢,就比較重情,咁呢個係好事嚟嘅,我都希望佢可以將呢個好事宣揚開去,將佢啲有感情嘅嘢送畀其他人更有感情,等啲情感染開去,咁就好喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!