網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

感情升溫!陳展鵬帶單文柔睇戲任影唔嬲 __,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,

好Sweet呀!藝人陳展鵬、單文柔(Phoebe)已是公開的一對,展鵬更經常帶同Phoebe出席好友聚會,大家都對她印象相當不俗,讚她又乖又有禮貌!日 ...


好Sweet呀!


藝人陳展鵬、單文柔(Phoebe)已是公開的一對,展鵬更經常帶同Phoebe出席好友聚會,大家都對她印象相當不俗,讚她又乖又有禮貌!日前,展鵬出席活動時,被問到女友Phoebe是否已融入家中時,展鵬即風趣謂:「佢又唔係菲傭!點會融入家中,總之大家相處舒服!」

無錯!相信佢哋真係相處得唔錯,剛剛於新加坡出席無綫「big big channel」活動的展鵬,一返港就即陪女友,男女拍拖不外乎食飯同睇戲,今晚展鵬與Phoebe去餐廳撐枱腳,之後仲去咗戲院睇戲,仲畀東網讀者影到添,佢哋仲好大方唔介意任影唔嬲!讀者都大讚佢哋nice爆!展鵬休息咗半年,好快就要開劇嘞!有時間真係要多啲陪女友同家人先得嘞!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!