掃呢頁CODE去手機

2018年3月3日 星期六

林欣彤親身經歷小三苦況:呻嘅資格都冇 __,小三,林欣彤,

Mag將親身感覺放入首歌度。歌手林欣彤(Mag)接受電台訪問,宣傳新歌《忍》時,談到MV中Mag飾演第三者的角色,她表示覺得做第三者有時甚至冇資格忍, ...


Mag將親身感覺放入首歌度。


歌手林欣彤(Mag)接受電台訪問,宣傳新歌《忍》時,談到MV中Mag飾演第三者的角色,她表示覺得做第三者有時甚至冇資格忍,如果做正印就有權發聲,但第三者嗰種忍可能任何人都唔講得。

陳慧敏拍MV飲大咗失控

Mag還自爆多年前在不知情的狀況底下做了第三者:「我嗰時就冇一秒就byebye,都試過喺呢個階段一陣,覺得度日如年,就將當時呢種感覺放落去飾演MV入面嘅角色。」另外,談到拍攝MV最深刻嘅事,Mag即話今次特別搵埋好友陳慧敏參演,但拍攝時陳慧敏就要飾演飲醉酒嘅失戀角色,而戲外陳慧敏就飲咗少少酒,Mag笑言:「因為佢飲少少塊面就會紅,點知佢愈飲愈多,佢係有少少『Wing』,佢有少少控制唔到自己,不停騷擾我,搞到我係咁笑!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!