掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

賤男舊愛極速食新女 雙失陳嘉倩咁樣講...... __,陳嘉倩,賤男,嘉倩,

呢個咪嘉倩BB個舊男友陳志遠?他並非拖住正印朱婉禎,原來又有新女,但嘉倩BB就仍然雙失喎!前大台新聞主播陳嘉倩,因為介入無綫藝人朱婉禎和圈外男友陳志遠 ...




呢個咪嘉倩BB個舊男友陳志遠?他並非拖住正印朱婉禎,原來又有新女,但嘉倩BB就仍然雙失喎!

前大台新聞主播陳嘉倩,因為介入無綫藝人朱婉禎和圈外男友陳志遠的三年情,更被陳志遠狂數她明知自己有女友,都照舂個頭埋嚟做小三,女神形象幻滅。

但陳志遠繼續風流快活,雖然暗示想朱婉禎原諒,但實質已經速食新女,佢個新女友真係好勇。

日前他跟新女當街十指緊扣拍拖,完全冇避忌。二人睇完手機,拖到實離開。之後再去睇手機殼,有商有量,都幾sweet㗎!

但嘉倩bb被陳志遠狠撇之外,更因形象插水,之前被港台out走。雖然雙失,但生活仍然好充實,除繼續在浸大讀碩士課程,最近去了日本散心,於當地讀短期課程,希望她下次帶眼識人



鍾意就快D Share啦!