掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

邊位?郭書瑤自拍走晒樣 網民嗌認唔到 __,郭書瑤,

好大反差喎!有「童顏巨乳」之稱嘅台灣藝人郭書瑤(瑤瑤),出名樣靚身材勁,一出道就迷倒唔少宅男,近年轉型專心晒演技,不過瑤瑤都冇忘記一班粉絲,久唔久都會 ...


好大反差喎!


有「童顏巨乳」之稱嘅台灣藝人郭書瑤(瑤瑤),出名樣靚身材勁,一出道就迷倒唔少宅男,近年轉型專心晒演技,不過瑤瑤都冇忘記一班粉絲,久唔久都會喺社交網派福利照,當中有好多都係素顏照,粉絲都大讚瑤瑤唔化妝都一樣咁靚女。

不過近日佢甫咗張好似係啱啱瞓醒嘅相,呢張相就真係出晒事!相中嘅瑤瑤頭戴cap帽,唔知係咪瞓醒水腫未散嘅關係,塊面唔止圓仲好腫吓好似個波咁,對精靈大眼完全消失,眼瞇瞇得番一條線咁上下,好在皮膚都仲好光滑幾搶眼,唔少粉絲睇完都話認佢唔出,仲好搞笑留言問相中人究竟係邊位!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!