掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

主動追仔慘食檸檬!鄧佩儀呻傷心:有陰影 __,鄧佩儀,

Gloria出席無綫J2十周年節目巡禮。藝人鄧佩儀(Gloria)於將軍澳電視城出席無綫J2十周年節目巡禮,佢表示稍後會介紹韓劇,自己一向有留意韓國劇 ...


Gloria出席無綫J2十周年節目巡禮。


藝人鄧佩儀(Gloria)於將軍澳電視城出席無綫J2十周年節目巡禮,佢表示稍後會介紹韓劇,自己一向有留意韓國劇集及音樂,直言近排有留意韓國人氣男團GOT7嘅香港成員王嘉爾,希望有機會合作:「要努力啲先,睇過啲內地綜合節目,覺得佢好幽默,想將來同佢合作任何嘢。(鍾意幽默型男士?)係呀,所以佢好Catch到我。」

揀男友唔需要靚仔

Gloria透露揀男友嘅條件係對方要搞笑幽默,並唔需要靚仔,佢更自爆曾經暗戀過一個矮過自己嘅男仔:「佢好幽默,日日笑到好開心係件幸福事。(最尾有一齊?)我暗戀咋,佢冇鍾意我,好傷心。(有冇表白?)佢係知嘅,嗰時大學時期有適當地暗示,感覺到開始遠離就收手。」Gloria表示當時外表比較書蟲,甚少扮靚,故吸引唔到對方,現時大家保持朋友關係。問平時是否經常主動出擊追男仔?佢話:「我唔介意主動出擊,但當然都想男仔主動,但有時遇到啱自己嘅人係好難得。(主動過幾多個?)都係兩個,但都失敗、好傷心,下次主動前要考慮清楚先,有陰影。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!