網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

籃球神射手!張景淳唔夠喉玩埋單車馬拉松 __,張景淳,

見過張景淳(右)嘅籃球Look未?藝人張景淳日前以籃球隊「Hero」隊員身份參加TVB盃籃球比賽,經過三至四個月比賽,最終贏得冠軍。負責打後衞嘅景淳話 ...


見過張景淳(右)嘅籃球Look未?


藝人張景淳日前以籃球隊「Hero」隊員身份參加TVB盃籃球比賽,經過三至四個月比賽,最終贏得冠軍。負責打後衞嘅景淳話:「我負責射三分波,因為我帶波穩定,同埋唔可以快攻,所以我係一個定點炮台,負責射波。(當日表現點?)平時都有兩個三分一場,但嗰日冇,哈哈。(之後慶功直落?)未慶功,因為嗰日唔齊人,所以要約第二日出嚟食過。」

平時鍾意做運動嘅景淳,仲話嚟緊報咗名參加單車馬拉松,他說:「平時喺香港好少踩,反而去旅行同喺加拿大讀書嗰陣多啲。依家唔使開工我都會落街踩吓,當係練習。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!