掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

大仔結婚!陳美齡恨抱孫:最緊要新抱肯生 __,陳美齡,

陳美齡大仔結婚啦!今日肯定是良辰吉日,繼羅力威、雨僑結婚,62歲的歌手陳美齡(Agnes)今日都娶新抱,婚宴設於中環私人會所,穿上紫色晚裝的Agnes ...


陳美齡大仔結婚今日肯定是良辰吉日,繼羅力威、雨僑結婚,62歲的歌手陳美齡(Agnes)今日都娶新抱,婚宴設於中環私人會所,穿上紫色晚裝的Agnes ...


陳美齡大仔結婚


今日肯定是良辰吉日,繼羅力威、雨僑結婚,62歲的歌手陳美齡(Agnes)今日都娶新抱,婚宴設於中環私人會所,穿上紫色晚裝的Agnes黃昏時,與其31歲大仔金子和平和新抱Lucia Chung會見傳媒,最搞笑本來訪問安排在會所外面的公園進行,不過因公園對開一條路逢假日實施行人專用街道,Agnes見到寬闊的馬路開心說:「好香港呀!」

Agnes受訪時說:「今日心情真係好開心、好興奮,個大仔之前已經去咗台灣同日本擺酒,今次嚟到香港,最後一站喺美國7月7日舉行,到時主要招待個仔同新抱啲同學、朋友、同事。」

親自布置婚宴場地

Agnes表示今晚會擺16圍,主要邀請親戚朋友,她更為婚宴場地親自插花布置:「啲花自己插嘅,尋日攞晒啲花返嚟插完好成功,啲仔有幫手,但就因為有幫手,搞到盆盆花都唔同樣,有啲好靚,有啲就吾......(佢哋唔係跟住Sample嚟插?)唔知點解,插出嚟怪怪哋,到時咪分到邊啲我插,邊啲唔係我插。」

送家傳之寶給新抱

Agnes又送了家傳之寶給新抱,她說:「我送咗條頸鏈畀新抱,嗰條頸鏈係我結婚時奶奶送畀我,依家佢係大新抱,我就送畀佢。(你媽媽出來一齊影相嗎?)本來佢都會落嚟,不過媽媽有啲唔係太舒服,今日唔落嚟,費是吹風。」

抱孫愈多愈好

Agnes表示大仔跟新抱明日就走,不過Agnes就會留港工作,問到她可會心急抱孫,催他們生B?Agnes客氣說:「聽阿仔口氣話新抱都諗緊,最緊要個新抱肯諗,個仔諗就冇用。(想要幾多個孫?)梗係愈多愈好,又唔係我生,孫呢啲嘢多就好。(你幫手湊?)如果佢哋肯畀我湊係好,因為我好鍾意湊小朋友嘅,我以前剩係得湊仔心得,睇嚟嚟緊我有湊孫心得,真係好感恩、好高興,個新抱好善良、好純品、好堅強,娶到咁好嘅新抱非常之好,自己可以交帶得落。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!