網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

唔介意露肉 田蕊妮高海寧向王晶𢱑撈 __,王晶,田蕊妮,高海寧,

田蕊妮及高海寧到灣仔會展出席「邵氏兄弟電影發布會」。視后田蕊妮、高海寧、王浩信、朱晨麗與楊秀惠等,到灣仔會展出席「邵氏兄弟電影發布會」,會上邵氏高層樂 ...


田蕊妮及高海寧到灣仔會展出席「邵氏兄弟電影發布會」。


視后田蕊妮、高海寧、王浩信、朱晨麗與楊秀惠等,到灣仔會展出席「邵氏兄弟電影發布會」,會上邵氏高層樂易玲、曾志偉與王晶等都宣布了新計劃,志偉計劃拍攝以上億大灣區觀眾為對象的賀歲片,王晶則表示會打造更多機會令電視藝人打入影圈,令在場藝人表現雀躍。

阿田與高海寧接受訪問,身為視后的阿田被問到是否已獲安排工作?她笑說:「今日我都係嚟睇吓有冇嘢可以參與,見到咁多前輩,我就抱一個觀摩心態嚟欣賞。(向志偉自薦?)好呀!搵我我都演過搞笑戲!」

高海寧笑指阿田轉數快,但自己則較慢,亦希望多拍喜劇練習一下,問會否再與王晶合作?她笑說:「我第一部電影就係晶哥作品,都希望佢再預我一份,始終演員都想拍電影,係另一種挑戰。(拍王晶戲要性感?)性感可以嘅,少少」阿田聞言即更正「係再性感少少」,又搞笑稱因TVB有「限奶令」,在電影才有機會發揮,問阿田可接受性感演出?她表示:「有架,我係骨子裏性感囉!或者下次高海寧演醜角、我就性感,咁樣觀眾咪覺得有反差囉,或者係反芻!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!