掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

譚校長踢爆叻哥旅行不忘睇馬 __,譚校長,譚詠麟,

譚校長踢爆叻哥旅行不忘睇馬譚詠麟依定同緊陳百祥以及一班老友去咗歐洲旅行,時不時都將啲開心花絮放上微博,實行開心share咁話。但今日佢就突然話:「其實 ...


  • 譚校長踢爆叻哥旅行不忘睇馬


  • 譚詠麟依定同緊陳百祥以及一班老友去咗歐洲旅行,時不時都將啲開心花絮放上微博,實行開心share咁話。

    但今日佢就突然話:「其實亞叻是有要務在身,你們想知道嗎?」隔咗十五分鐘之後,校長就再放兩張叻哥對住電腦嘅相上網,之後開估話:「亞叻的要務是和明晚出賽的馬兒⋯⋯訓話。」

    之後有網民回應:「馬的眼睛長在兩邊,是要怎麼看摄像頭和叻哥交流呢?」、「視訊?訓話?!哈哈哈哈哈哈哈哈好掂。」、「現在的馬咁犀利,識同練馬師視頻添」、「叻哥話:馬馬你要叻叻豬啊、你唔乖到時爸爸返嚟打你手手。」、「馬話未聽過 唔該開喇叭吖。」

    鍾意就快D Share啦!