掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

年年都睇周董騷 任達華:覺得自己後生咗! __,周董,任達華,周杰倫,

任達華勁Like周杰倫!台灣天王周杰倫(周董)近日就喺紅館舉行一連十場演唱會,當然吸引眾星入場支持啦!去到第8場嘅時候,影帝任達華(Simon)同老婆 ...


任達華勁Like周杰倫!台灣天王周杰倫(周董)近日就喺紅館舉行一連十場演唱會,當然吸引眾星入場支持去到第8場嘅時候,影帝任達華(Simon)同老婆 ...


任達華勁Like周杰倫!


台灣天王周杰倫(周董)近日就喺紅館舉行一連十場演唱會,當然吸引眾星入場支持去到第8場嘅時候,影帝任達華(Simon)同老婆琦琦、大美人李嘉欣同老公許晉亨都有到場支持。點歌環節,任達華仲被周董點中咗,Simon就點唱《菊花台》,周董唱完,任達華亦送上飛吻添,相信佢哋都睇得好開心。

之後琦琦亦同大家分享喺後台同周董影嘅合照,相中見到Simon同周董兩個都舉起手指公,兩個都型到爆,琦琦亦都有同嘉欣一齊影相,兩位大美人都笑得好開心,琦琦仲大讚周董演唱會太好聽,睇相都知道佢哋有個難忘晚上呀!

Simon接受東網電話訪問時就話每年都會睇周董演唱會:「佢嘅演唱會真係好有活力同朝氣,我睇完都覺得自己後生咗呀!同埋佢啲歌詞真係好靚!」問到被周董點中可以點歌,點解唔同佢一齊唱?Simon就指自己因為感冒關係,仲搞笑話:「驚我唱功嚇親大家,等下年佢唱廣東歌先」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!