掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

人仔細細學滑地!陳敏之囝囝跣親冇扭計 __,敏之,陳敏之,

好叻仔呀!個個媽媽都希望自己嘅小朋友可以學多啲嘢,歌手鄭希怡(Yumiko)嘅囡囡梁子柔(梁浸浸)未夠三歲就學識滑雪,而藝人陳敏之嘅囝囝雷子樂(冬至) ...


好叻仔呀!


個個媽媽都希望自己嘅小朋友可以學多啲嘢,歌手鄭希怡(Yumiko)嘅囡囡梁子柔(梁浸浸)未夠三歲就學識滑雪,而藝人陳敏之嘅囝囝雷子樂(冬至)雖然只得一歲,但都一樣識滑!不過佢唔係去滑雪,而係去「滑地」!

敏之喺社交網上載咗一段冬至爬地嘅短片,片中就見到人仔細細嘅冬至拎住兩個玩具煲蓋爬嚟爬去,爬咗幾下就成個人滑咗落地。敏之雖然見到冬至趴咗喺地下,不過佢都依然淡定,仲叫囝囝要小心添!俗語都有話喺邊到跌低,就喺邊到企番起身,所以冬至話咁快就爬番起身繼續玩,仲爬得好快添!唔少網民都話冬至跌親都唔喊,真係好叻仔呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!