掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

老公偏心個女!賈曉晨呷晒醋 __,賈曉晨,

JJ會唔會呷個女醋呀?藝人賈曉晨(JJ)自去年生咗囡囡「小飯兜」之後,就專心留喺屋企休養兼照顧囡囡,而搵錢嘅重任就落咗喺老公樊少皇身上,所以佢近期都忙 ...


JJ會唔會呷個女醋呀?


藝人賈曉晨(JJ)自去年生咗囡囡「小飯兜」之後,就專心留喺屋企休養兼照顧囡囡,而搵錢嘅重任就落咗喺老公樊少皇身上,所以佢近期都忙於工作,等到大時大節先有機會抽空探望屋企人。

呢日JJ就喺微博上載咗一張老公抱囡囡嘅相,相中「小飯兜」好乖咁坐定定望鏡頭,而樊少皇就流露出好滿足嘅笑容,睇嚟真係「有女萬事足」。睇番JJ嘅留言,原來樊少皇係趁住三八婦女節,特登向劇組請假,返嚟探下兩位公主。JJ仲提到:「我要繼續去伺候小主子了」,唔知佢係咪見老公咁偏心掛住抱囡囡,而醋意大發呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!