掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

【狙擊黃牛黨】張敬軒個唱飛炒到九千五 __,張敬軒,

軒仔真係好錫Fans!歌手張敬軒出席無綫慈善節目《博愛歡樂傳萬家》,透露將於6月舉行3場演唱會,日前優先認購門票已爆,故已積極與公司商量加場,雖然場數 ...


軒仔真係好錫Fans!


歌手張敬軒出席無綫慈善節目《博愛歡樂傳萬家》,透露將於6月舉行3場演唱會,日前優先認購門票已爆,故已積極與公司商量加場,雖然場數未定,但軒仔笑指今次開四面台,所以即使加一場亦心滿意足。

嚴打「黃牛」

已有4年沒有開個唱的他,直言將正面狙擊「黃牛黨」,他謂:「知道Fans反應好好,但好多人話買唔到,我上網睇$780第一行飛,依家炒到$9,500,所以我都開咗網上live,叫Fans唔好幫襯,但知黃牛黨會入歌迷會扮Fans買飛,因為實買到,咁我哋就限購2-4張,我亦都每場代Fans買幾百張飛,確保佢哋每場都買到飛,都成百幾二百萬,咪同公司賒住先囉!」

心痛欣宜

對於好友鄭欣宜上載片段,為因傷患未能於下月舉行的演唱會上穿高踭鞋演出致歉,軒仔坦言看過片段感心噏,更謂:「知佢遺傳咗父母,對舞台上表現好執著,好想畀到表現同造型畀觀眾睇,但其實佢着牛仔褲、T-Shirt我一樣支持佢,希望佢唔好畀自己太大壓力。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!