掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

奉旨同溫碧霞談情!方中信:兩個加埋成百歲 __,方中信,溫碧霞,

方中信喺新劇裏面同溫碧霞有感情戲。藝人方中信、林峯(阿峯)、譚耀文(阿譚)與張繼聰等日前到佐敦拍攝英皇網劇《PTU機動部隊》,現場出動兩輛警車及一輛救 ...


方中信喺新劇裏面同溫碧霞有感情戲。


藝人方中信、林峯(阿峯)、譚耀文(阿譚)與張繼聰等日前到佐敦拍攝英皇網劇《PTU機動部隊》,現場出動兩輛警車及一輛救護車。穿上整套制服的阿峯相當醒目,吸引不少街坊一睹「峯」采!「型佬」方中信與阿譚的制服Look同樣型格,眾演員一Cut機即圍起來「雞啄唔斷」。方中信事後接受電話訪問,再拍劇的他指今次比想像中舒服,因能夠準時收工。問到拍劇難忘事,方中信透露是與溫碧霞有感情線:「兩個人卿卿我我,加埋成百歲人拍呢啲戲!」今次演警員的他又說:「着住套制服都要正經啲,一Cut機即刻着番件外套,費事畀人覺得行為不檢。」

方中信透露將會劇接劇,繼續與阿譚及好戲之人鮑起靜、廖啟智等合作一部法律主題的電影,3月17日生日的他只請得一日假,問到生日願望時,他笑言:「當然係身體健康,我睇中咗部靚車,不過係限量嘅,希望買到啦。」同場的阿譚飾演PTU小隊隊長,提到稍後與方中信拍電影,他說:「同方中信真係好有緣,我對上一次演律師已經係《壹號皇庭III》,好期待同方中信喺法庭針鋒相對。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!