網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

甫相搞出大頭佛!岑麗香澄清冇大肚 __,岑麗香,

香香同朱千雪(右)出席無綫節目嘅記招。藝人岑麗香(香香)與朱千雪出席無綫節目《Do姐有問題》記招,談到日前於社交網站上載纖腰留言相,結果惹來懷孕傳言, ...


香香同朱千雪(右)出席無綫節目嘅記招。


藝人岑麗香(香香)與朱千雪出席無綫節目《Do姐有問題》記招,談到日前於社交網站上載纖腰留言相,結果惹來懷孕傳言,香香澄清:「其實係我發現咗個新App,可以將幾張相拼埋一齊,諗住玩吓、估唔到惹起大家關注,至於生育問題我希望順其自然,唔想有壓力。(新劇收視知未?)未出,但口碑好好,希望大家繼續支持。」

朱千雪近日忙於應付學業,預計5、6月放暑假,到時可以接劇及出騷。問到是否已被男友求婚?她笑答:「冇呀,結婚會話畀香香知,我想我哋各方面,包括事業都穩定啲先,依家享受吓拍拖,我仲有年幾先畢業。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!