網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

【多女公天生外父相】張晉終於有個仔 蔡少芬:你好想滿足啲咩? __,張晉,蔡少芬,

今日於灣仔會展舉行的影視展中的「燎原計劃」電影戰略發布會,出席包括《十噸刺客》張晉、蔡少芬,《顏位當潮》王祖藍、趙勁浩,《最強老爸》吳宗憲,《角頭》連 ...




今日於灣仔會展舉行的影視展中的「燎原計劃」電影戰略發布會,出席包括《十噸刺客》張晉、蔡少芬,《顏位當潮》王祖藍、趙勁浩,《最強老爸》吳宗憲,《角頭》連凱、高捷,尹子維丶吳志雄;《狂拳》李元霸、陸駿;仲有《西謊遊記之唐僧踩錯界》麥長青、林耀聲、郭思琳、岑日珈。

張晉兩公婆一齊拍咗套《十噸刺客》,原來今次係佢兩公婆第二次合作拍戲,至於第一次就已經係耐到記唔起。張晉話今次兩人有打戲,感覺幾意外,估唔到老婆都handle到:「佢嘅演出係出乎我意料之外。」

之前張晉喺台上打趣謂太太係佢拍動作片嘅前輩,因為蔡少芬拍戲嗰陣佢都未入行。「香港演員做過TVB,都會識拍動作片,因為已經有基本功,唔會唔郁得,好似梁朝偉先生、劉德華先生,唔會唔郁得。我見梁朝偉先生拍《一代宗師葉問》,好明顯唔係淨係做一啲簡單嘅動作。」

講番今次同太太合作啦,張晉形容係「可遇不可求」,又指劉鎮偉導演係同一時間搵佢哋,明示絕對唔係「買一送一」。佢又話戲中有個仔,算係滿足咗佢嘅願望,蔡少芬一聽到問:「下?你好想滿足啲咩?」傳媒即問張晉係咪想追個仔?張晉即答:「佢想我都唔想呀!」

蔡少芬就話拍其中一場戲時唔小心飛咗把槍出去,爭啲打中老公,好彩張晉避得快,佢自己都忍唔住尖叫。蔡少芬又話,有場戲係佢同張晉係背對背打,但老公完成晒動作之後佢都未完成,一時太快一時太慢,但拍戲期間兩公婆冇嘈過,反而戲裡戲外互相指正教導,仲話日後再合作都冇所謂。

攝影:林賓尼 有場戲係佢同張晉係背對背打,但老公完成晒動作之後佢都未完成,一時太快一時太慢。


張晉話戲中有個仔,算係滿足咗佢嘅願望,蔡少芬一聽到問:「下?你好想滿足啲咩?」

鍾意就快D Share啦!