掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

兄弟幫重聚 林峯破「浩劫」重振雄風 __,林峯,

今次唔止兄弟團圓,林峯仲唱埋主題曲添呀!林峯被指與女友千語BB分手並已有新歡,「甩B」的林峯已重振「雄峯」,與向來關係甚篤的兄弟鄧智偉、吳卓羲、黃宗澤 ...


今次唔止兄弟團圓,林峯仲唱埋主題曲添呀!


林峯被指與女友千語BB分手並已有新歡,「甩B」的林峯已重振「雄峯」,與向來關係甚篤的兄弟鄧智偉、吳卓羲、黃宗澤及邵氏高層樂易玲再度合作,與MC jin為網劇唱主題曲「Reunion」,兄弟再團圓!日前林峯被拍得相約模特兒新歡張馨月到香港主題公園遊玩,相當開心,不用「湊BB」的林峯現時正忙於拍攝英皇網劇《PTU機動部隊》,專心工作,而且更與一班好兄弟鄧智偉、吳卓羲及黃宗澤等再度合作,應老友鄧智偉及當年對他愛護有加的邵氏高層樂易玲之邀請,與現時於內地爆紅的歐陽靖MC jin合唱邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》主題曲。而於下周「香港國際影視展2018」中,邵氏除了有藝人簽約儀式暨《飛虎之潛行極戰》及《守護神》發布會外,更有邵氏兄弟電影發布會,未知林峯屆時會否有時間出席。

肺腑之言撐兄弟

而林峯多年後再重投樂易玲及兄弟鄧智偉懷抱,應二人之邀唱主題曲,音樂才子鄧智偉以前於無綫擔任音樂總監時,經常與林峯合作,今次他親自為此劇主題曲作曲,鄧智偉謂:「今次係我同樂小姐一齊邀請佢唱,首歌係講恩情同兄弟情。(阿峯錄音時有冇感觸或唔開心?)冇,佢好開心!」說到林峯現時有「新歡」,問有否介紹給他認識時,鄧智偉又以一番兄弟肺腑之言謂:「點都好,佢依家過住開心生活,做兄弟戥佢開心,一個人經歷『浩劫』之後,過番啲正常生活,作為兄弟一定支持。」

至於吳卓羲接受東網訪問時被問到想不想與林峯再合作拍劇或拍電影時,他坦言:「其實我同佢一路都傾緊合作嘅嘢,不過大家都各有各忙,要睇吓個期夾唔夾到先。」說到林峯與新歡去樂園一事,他笑言:「吓我都係睇報紙先知!去海洋公園都係娛樂啫,好似睇戲咁啫嘛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!